My Favrot

Thursday 24 May 2012

Realiti yang harus ku hadapi..

Bismillahirrahmanirrohim..

alhamdulillah masih bernafas sehingga kini.. :) aku sangat3 dan terlebih penat mengurus barang2.. kemas2.. banyak buat persediaan, persediaan apa? =) persediaan sambung belajar.. alhamdulillah dpt twaran u tknlgi mra dlm pra dip pdgangan.. mesti orang2 heran, bukan aku baru habis stpm ka? :) ya.. memang.. tapi kputusan ku biasa2 seja.. otakku ni sederhana.. daripada tunggu smpi bulan 7, bagus aku p cni dlu.. sbb, dapat pun d kk.. banyak jugak aku dapat tawaran ni.. d unisel,kolej poly tech mara, KUIM,KIST,MSU & lain2.. tapi parentsku mau jugak d sabah.. last2 dapat ini, trus smua ok.. aku pun ok lah =) sbb mak pak ku ok juga, klu dorang nda ok.. aku pun k.0 juga.. aku daftar 3.6 ni.. awalnyaaaaa kannn??? =( tarikh lahir ku pun lama lai.. 13.6.. aihhhhh... geram2.. tapi ndak apa.. belajar kan?! adikku ichm balik2 tanya aku belajar di mana? katanya ndakda la mandikan dia, tdurkan dia, GARUKKAN dia, haha !! ndukk.. sedih aku masa dia cakap2 gitu.. yalah, biasa suda dengan dia.. sedih juga.. tapi, apa bole buat. demi masa depan ! kena kuatkan juga hidup ni ..

kluarga ku kata, kena pandai berdikari.. smua kenak buat sendiri.. sebenarnya, terus terang.. aku ni ada sakit yg macam cepat gemuruh.. prasaanku trus lemah & muntah2.. pelikkan? tapi ini betul.. risau juga aku ni. macammana la ni.. ndakda suda family, aku dengan kawan2.. kawan2 pun nda la seCONTROL family,, hehehe.. =) baru d kk.. blum lagi ke smenanjung.. Rang~ embal na.. haha ! aku banyak berdoa, alhamdulillah mungkin ini jalan yang terbaik stelah banyak yg ku lalui hidup ni.. ujian2.. Tuhan ja lah tahu.. mmg Allah saja lah yg tahu.. embal tahilling kamemon.. hehehe..


oh ya, lusa  ke K.Kinabalu.. maksudnya sabtu ni.. lepastu, esoknya ahad, ke KL.. jalan2.. lepastu 2.6 balik k.k.. esoknya aku d hantar.. mudah2an selalu dalam lindungan Allah, dipermudahkan segala urusan & Allah selalu jaga hambaNya ni.. aamiinn.. masa2 ni lah, c kams sms aku.. macam2 dikatanya.. kesian juga dia,, macam sedih dia.. :') saaaaayang my lovely best fren!  oklah.. sampai sini.. lepas daftar, orntasi 1 mggu.. hp off.. habislah.. apa la dorang buat nanti.. baru aku ni selalu sakit2.. huhuhu.. oklah.. sampai disini... ! =) selamat bercutiiiiiii rakyat Malysia !! semangattt buat kitaaa semuaaa untuk berjuang ! ^_^ inshaa aAllah.. aamiinnn





wassalam,

No comments:

Post a Comment