My Favrot

Tuesday 19 January 2016

2015 Punya ceritaszzz...

Bismillahh..

Lama enda post mempost.. sian blog nih, bersarang lebah suda kali.. hehe.. tahun 2015 punya cerita belum lagi aku kongsikan.. banyak cerita nih 2015.. tapi aku mau cerita jap pasal 2016.. InshaaAllah 29,30 Januari nih hari perkahwinan abang sepupu ku d KK. So, aku akan ke KK lah nampaknya dengan ayah ibu sama c icham =) sambil2 tuh time tiba d kk nanti, mau urus kseluruhan resultku sepanjang study nih, jadi ke uitm aku tanggal 28 nanti.. Cerita pasal belajar, uitm nih.. =( rindu sih aku belajar.. mau masuk kelas, cerita sama kawan2.. haihh.. rindu kk, yang di mana aku selalu jalan2 ja hujung minggu.. banyak nih tempat jalan d kk, kalo Tawau? hahaha.. kau putar2 seja tuh, sampai ruma suda.. enda sampai 30 minit jalan, suda balik ruma.. haiyya... d KK kan ada Imago, 1b, Ceria ckit pigi jalan2.. dengan keluarga d Inanam lagi tuh.. Kadang nyanyi2 (hahaha) tinguk wayang.. biasalah kehidupan bujang2, happy juga, stay single urang bilang.. wakakaka.. Kalo suda kawin, mana bole suka2 lagi.. cehh,,, cerita sal abang sepupu pula kawin tadi tuh..

Dua orang abang spupuku kawin bulan januari nih. Hari yang sama, bezanya petang dan malam.. Baju, kasut, beg pun suda ku atur.. ginilah pi tempat orang kawin, macam suda aku yang kahwin, sibuk2 juga memilih baju.. tapi best juga lah tahun nih, macam ramai pula kahwin.. Bulan 2 tuh spupuku pula seumur ku bertunang. Rapat lah memang, jeles jugaaa, haha.. tapi enda palah. Tunggulah putera raja jatuh dari langit, hahaha.. Manatau dengan kuda2nya putih terus datang, ceh.. ahahaha.. inilah banyak tinguk movie nih, hahaha.. its okayy, sekali sekala.. wakakaka. Bulan 5 kak sepupuku d kk kawin juga dan keluarga d Indon kawin, cucu Guruku. Lama suda persahabatan kami.. macam baru ja aku rasa kami bertulis2 surat. Sekali kawin suda dia. Baru habis M.A Psikologi. Kalo aku ada masalah, dengan kakak nih lah selalu aku cerita. Minta nasihat dan pendapatnya. Bagus orangnya =) nanti hujung tahun adik sepupuku dan sahabatku c Juliana nih kali kawin.. Aishh.. kanapa bai nih bakahwinan samua.. hahaha aku seja lah datang ambil aura nih.. hahaha

Enda pa, single2 bukannya enda orang suka. Tapi, menunggu orang yang ssuai =) Sayang juga bcinta2 kalo pula endak di akhiri dengan baik kan.. maunya ya bahagia lah dari awal sampai akhir.. always Sarangheyo , hehehe.. jap lagi aku upload gambar2 dan cerita 2015 dan Nick Vuijicic (yang banyak memberi inspirasi dan motivasi bila baca ceritanya, sampai sedih) =) 

No comments:

Post a Comment