My Favrot

Tuesday 25 June 2013

Baru dapat Online, punya susah dapat Wi-Fi =)

Bismillahirrohmanirrohim..

Assalamualaikum wrh.wbt..

Hay,hay,hayyy! Hehe ^_^ alhmdulillah hari ni baru dpat online.. Dan post mempost lagi.. huhuhu Actually, aku d kelas CTU saat ni.. tapi pnsyarah Belum datang.. :) kesihatan ku hari ni biasa2 seja.. aku sedikit bz dengan kuliah.. maklumlah start suda belajar kan.. hehe.. Dan berapa minggu lagi bulan puasa.. huh enda terasa masa kan? Ready suda ka? Hehe.. enda banyak aku dapat cerita. Aku upload gambar seja lah dengan kawan2 .. sebab busy betul =)

Inilah rupa katilku sem ini. Ibu yang pilihkan. sebab aku gitau ibu kenapa teda corak sem lalu punya.Nah ini d belikan.hehe

jalan2 kerja kami, nasib tiada c M ikut bergambar, haha
ini sahabatku time d cni Juliana. Yang satu kepala. Geng ketawa, geng semua geng. haha


aku enda tau kenapa aku sesat terikut nih dinner, haha. Meja no 13. Semua pakai topeng nih. Sebab ada namaku dicalonkan, jadi ikut2 seja, manatau nasib kan. Siapa tahu? tapi enda la ku menang. Aku ingatkan dapat sijil lah tercalon nih. Tapi enda palah, mana2 seja. ok ja. hehehe. aku dengan c juliana ja ikut time nih, lucu ya. Banyak makanan nih, kami suda yang makan semuanya. haha.. mau menapau, sebab bagus juga kunun di bawa ke hostel. Tapi malu pula minta yang tempat tapau. Ketawa nanti orang yang menapau. haha.Didepan tuh, enda ku kenal pensyarah apa. Yang aku tahu, macam pensyarah memang DBS, nih pensyarahlah paling marak di depan. Boleh jadi pengacara eh.. Tapi bikin ketawa lah, time buka2 penutup botol enda pandai terbuka pula nih. hahaha


nah ini kawan2 kelas CTU ku, kos DPA sama DIB, geng ketawa la memang

lama2 jadi BFFFF daa

tadaaa, comel..


ceh.. mau masuk juga dalam gambar.. Ini tunggu c pakcik mengambil d hostel. keboringan. Jadi gambar dulu lahh.. hehe

haha

sem 2 nih lah kami rapat suda

my lovely best fren

ini pun geng.. Ija Taiko.. haha.. 

Perempuan2 melayu terakhir.. wakakka

No comments:

Post a Comment