My Favrot

Thursday 1 August 2013

Alhamdulillah balik juga rayaaaaaa ^_^

bismillahirrohmanirrohim...

hayyyyyyyy smuaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! hari ni alhamdulillah aku shat2 seja.. mau crita ckit.. hari ni aku balik tawauuuuuu... yeayyyyy!!! im so happy balik hari ni.. dan aku rasa sedikit tnang la brapa hari ni.. sebab aku suda hantar semua assigment ku.. dari Marketing, CTU dan economy.. haihhh.. alhamdulillah.. senang ni hatii.. asa tenang juga aku ckit2.. al maklumlah.. kerja2 sebelum raya ni banyak betul.. bengang dibuatnya.. tensenn dibuatnya.. tapi oklah.. tenang ckit.. hehe semua suda okayy

Jadi, skarang time untukkkk pulangggg rayaaaaaa..haha.. bestnyaaaaa.. jam 2 ptang ni flight ku.. dengan abangku dan kazenku.. best2.. ^_^ oklah.. masuk kelas bel dulu.. ada listening punya practise ni hari.. okkk.. babayyyyy

MODE : beraya raya juga.. jangan lupa belajar Saidatul.. hehehe.. terbaekkkkkkk

wassalammm

No comments:

Post a Comment