My Favrot

Thursday 11 July 2013

puasa ke 2 :)

Bismillahirrohmanirrohim..

 Assalamualaikum wrh.wbt..

Hayy smuanya.. alhmdulillah hari ni puasa ke Dua suda kan.. by the way, hari 1 hari aku enda p kelas.. critaku ni hari.. Jam 4 Bangun untuk sahur, sedangkan imsak 4.35 pagi.. aduii.. bole nya kan?? Trus solat sbuh Dan ttidur.. alangkah pahitnya hari ni.. first time dalam sem ni aku enda p kelas 1 hari.. Gara2 trlebih sleep Dan terlibat dlm msalah kawan.. ujian2.. Kawanku kan menginap di bilik.. kedapatan suda dorang paitung d bilik..na.. aku Dan roomate ku pun kena bebel la.. sebab2 enda minta kbenaran.. byangkan dari jam 3.30 kami kena bebel sampai jam 4 petang..ainaa.. kelas mula 4 petang.. kesiannya kami hari ni.. :'(! Puasa lagi tuh.. Allah.. sabar seja lah..

Kelas Marketing Dan Economic yang aku enda terpegi ni hari.. matai la juga kena marah ni.. enda suda aku dapat ambil cuti lain hari.. :'( sedih nya.. punyalaaa sedih.. hoho.. tapi enda apa.. mau tulis surat la nanti kan.. harap2 selesailah.. Enda sabar balik ruma rasanya.. oh ya, Semalam masa sahur.. aku makan Ikan goreng Dan nasi.. ditambah Susu cmpur milo.. alhmdulillah kenyang tuh enda la juga sangat.. lapar pun enda la juga sangat.. biasa2 seja.. hehe.. yang penting dapat sahur Dan Niat betul ;-) ok lah.. jap lagi aku mau siap2 untuk buka puasa..

Mode: Setiap masalah datang mematangkan kita Dan Kadang masalah itu timbul dari diri kita sendiri.. Maka nya, harus dirancang dari awal strategic yang betul dalam apa2 tindakan.. tapi ingat.. rancang2 juga, Allah yang menentukannya ;-)

Wassalam

No comments:

Post a Comment